دانلود بازی فوتبال منچسترسیتی و منچستر یونایتد-ManchesterUnited vs ManchesterCity
 
سرگرمی و خلاصه همه چی
 
 

دانلود بازی فوتبال منچسترسیتی و منچستر یونایتد-ManchesterUnited vs ManchesterCity
|   مسابقه فوتبال جام باشگاه های منچسترسیتی و منچستر یونایتد 30.4.2012 با کیفیت HD |

|  خلاصه بازی + گل بازی + بازی به صورت کامل با کیفیت HD 720p  |

سيتي با برد يک بر صفر مقابل يونايتد در فاصله تنها دو هفته مانده به پايان اين فصل ليگ برتر به صدر جدول رسيد و اکنون با پيروزي در دو ديدار پيش رو با نتايجي مشابه منچستريونايتد مي‌تواند فاتح ليگ برتر شود.مردان روبرتو مانچيني در اين ديدار نمايش فوق‌العاده‌اي داشتند و هم بارها حمله کردند و هم مانع شکل‌گيري حملات يونايتد شدند
سيتي تا دقيقه 15 نتوانست حمله‌اي جدي داشته باشد و در اين دقيقه بود که سانتر کارلوس تبس را فيل جونز از مقابل دروازه يونايتد برگرداند. البته خود جونز در حرکت منتهي به اين موقعيت آفسايد را پر کرده بود.
اندکي بعد سرخيو آگوئرو از فاصله‌اي نزديک توپ را به بيرون زد. پس از او هم پابلو سابالتا موقعيتي خوب داشت که توپ را با پاي چپ زد و فرصت را از دست داد. اگر او توپ را رها مي‌کرد آگوئرو موقعيت بسيار بهتري داشت.

برای خواندن ادامه گزارش و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید


سيتي به حملات خود ادامه مي‌داد اما در حالي که به نظر مي‌رسيد دفاع يونايتد بازشدني نيست در لحظات تلف‌شده نيمه اول بود که سيتي به گل رسيد. کرنري از سمت راست روي دروازه ارسال شد و جاي‌گيري عالي جوليون لسکات مانع آن شد که کريس اسمالينگ بتواند به موقع به ونسان کمپاني برسد. کمپاني به هوا برخاست و با ضربه سري محکم دروازه داويد دخئا را گشود.
تيم فرگوسن در نيمه دوم به پيش تاخت و دني ولبک هم در دقيقه 60 به ميدان رفت. مانچيني هم نايجل دي‌يونگ را به جاي کارلوس تبس به ميدان فرستاد. دي‌يونگ چند دقيقه پس از ورود به ميدان با خطايي خشن ولبک را سرنگون کرد و کارت زرد گرفت؛ فرگوسن پس از اين خطا با عصبانيت به سمت مانچيني رفت و با او درگيري لفظي پيدا کرد.
يونايتد تلاش مي‌کرد موقعيت ايجاد کند و سيتي در ضدحملات خطرناک بود. يحيي توره که نقشي تهاجمي‌تر پيدا کرده بود دو شوت خوب به سمت دروازه دخئا زد که هر دو به بيرون رفت.
حضور آنتونيو والنسيا در دقيقه 78 و اشلي يانگ در دقيقه 83 براي يونايتد ثمربخش نبود و سيتي دو موقعيت خوب ديگر را در دقايق پاياني از دست داد. ابتدا ضربه گائل کليشي را دخئا به خوبي دفع کرد و سپس سمير نصري در نزديکي محوطه شش قدم صاحب توپ شد اما اصرار او به دريبل زدن باعث شد توپش را از دست بدهد.
سيتي و يونايتد هر دو 83 امتيازي هستند اما سيتي تفاضل گل 61+ دارد و يونايتد تفاضل 53+ و يونايتد يا بايد دو ديدار باقي‌مانده را با بردهايي بسيار پرگل پشت سر بگذارد يا اين که منتظر لغزش سيتي باشد تا به قهرماني بيستم خود در ليگ انگليس دست يابد. در غير اين دو حالت سيتي است که قهرمان مي‌شود.

قابلیت بازيابي فايل هاي فشرده و روش آن:
 
فايل هايي که براي دانلود قرار گرفته اند چندين بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روي هاست توسط تيم نرم افزار ميهن دانلود تست گرديده در نتيجه فايل ها کاملآ سالم هستند اما در برخي مواقع به دليل توقف هاي موقتي که کاربران در هنگام دانلود فايل ها انجام مي دهند فايل ها دچار مشکل مي شوند بدين صورت که پس از دانلود و استخراج فايل ها از سوي نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو ميشوند. اما جاي نگراني نيست چون فايل ها به گونه اي فشرده شده اند که داراي قابليت بازيابي هستند. به همين منظور کافيست که فايل معيوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنيد و سپس با انتخاب گزينه Repair اقدام به تعمير فايل فشرده نماييد.

راهنمای عمومی رفع ارور اکسترکت:

اینجا کلیک کنید

نیمه اول به صورت کامل:
دانلود پارت 1 از لینک مستقیم - 1 گیگابایت
دانلود پارت 2 از لینک مستقیم - 1 گیگابایت
دانلود پارت 3 از لینک مستقیم - 380 مگابایت


نیمه دوم به صورت کامل:
دانلود پارت 1 از لینک مستقیم - 1 گیگابایت
دانلود پارت 2 از لینک مستقیم - 1 گیگابایت
دانلود پارت 3 از لینک مستقیم - 620 مگابایت


خلاصه نیمه اول:
دانلود از لینک مستقیم - 380 مگابایت


خلاصه نیمه دوم:
دانلود از لینک مستقیم - 405 مگابایت


گل بازی :
دانلود از لینک مستقیم - 40 مگابایت




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ من خوش آمدید. من به یک همکاراحتیاج دارم هرکس می خواهد همکارم شود اطلاع دهد.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرگرمی و آدرس sargarmilox.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 356
بازدید ماه : 1350
بازدید کل : 536413
تعداد مطالب : 214
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

دنياي كد آهنگ پسر جهنمي

مرجع کد آهنگ